|
Najnowsze portale społecznościowe doprowadziły do niesamowitej rewolty w zakresie marketingu. W bardzo krótkim czasie, komunikacja, która zasadzała się na monologu, na kreowaniu informacji i ich nadawaniu, musiała przeobrazić się w rozmowę i nastroić na przyjmowanie informacji. Bo właśnie na rozmowie opiera się promocja na Facebooku. I właśnie tę zasadniczą właściwość muszą brać pod rozwagę wszyscy ludzie, którzy planują skierować działania komunikacyjne na portale społecznościowe. Promocja na Facebooku bowiem, opiera się na rozmowie i interakcji. Czyli, wszystkie kampanie promocyjne powinny być pomyślane tak, aby znalazło się w nich miejsce na opinię internautów i w taki sposób, by ten głos był słyszalny. Po pierwsze jednak, rodzi to wiele zagrożeń ponieważ nieumiejętne zorganizowanie takiej akcji, stosunkowo szybko wywoła sytuację kryzysową. Po drugie jednak tworzy niesamowite i niespotykane dotąd możliwości. Najważniejszą zaletą, którą niesie ze sobą promocja na Facebooku, jest wiarygodność. Ma na nią wpływ przede wszystkim fakt, że dla konsumentów zdecydowanie bardziej wartościowa jest informacja usłyszana od osób znanych - nieformalna niż ta, która jest im podawana odgórnie, w formie sloganu reklamowego. Dlatego właśnie jest sens zająć się tą formą promocji i przemyśleć czy i w jaki sposób da się ją wykorzystać do umocnienia wizerunku marki wśród konsumentów. Więcej wiadomości na ten temat można znaleźć na stronie Promocja-na-facebooku.com.pl |